فیلم| گزارش اخبار 20:30 درباره بی تی اس از آرمی ها و طرفداران BTS در ایران
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از گزارش اخبار 20:30 شبکه دو تلویزیون ایران درباره گسترش موسیقی کی پاپ و افزایش روزافزون طرفداران گروه بی تی اس و فعالیت های مجازی BTS آرمی ها در فضای مجازی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که از اخبار بیست و سی بازنشر شده، عوامل موفقیت و پیشرفت کی پاپ و همچنین محبوبیت بالای گروه های موسیقی کره ای از جمله بی تی اس بررسی می شود.
سفر به کره جنوبی و حضور در کنسرت BTS یا ادامه تحصیل در این کشور به جزوی از اهداف طرفداران کی پاپ تبدیل شده و آنها سعی دارند سبک زندگی خود را شبیه خوانندگان گروه موسیقی بی تی اس کنند.
فیلم گزارش اخبار 20:30 درباره کی پاپ و گروه بی تی اس که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم گزارش بیست و سی درباره بی تی اس


آرمی و بی تی اس یک پیونده
BTS I LOVE YOU

فقط سطح شعور شما نگاه کن =چشم بادامی ها
Wtf

ارمیا نظر بدن .



بنظرم تا جایگزین برای نوجوناشون پیدا نکردن این کارشون و تحلیل کردناشون احمقانست
مثل اینه که بگن این بیماریه هست خیلی بده خیلی خطرناکه
ولی نه براش واکسنی درست کردن نه راه حلی برای اسیب کمتر به بقیه میدن
این حرفاشون و تحلیلاشون چیزیو تغییر نمیده مگر بیشتر طرد کردن کیپاپرا از هویت ایرانیشون
««*تا پادزهرو درست نکردین نمیتونین با بیان کردن خاصیت زهر مشکلیو حل کنین بزرگواران*»»»»



بنظرم تا جایگزین برای نوجوناشون پیدا نکردن این کارشون و تحلیل کردناشون احمقانست
مثل اینه که بگن این بیماریه هست خیلی بده خیلی خطرناکه
ولی نه براش واکسنی درست کردن نه راه حلی برای اسیب کمتر به بقیه میدن
این حرفاشون و تحلیلاشون چیزیو تغییر نمیده مگر بیشتر طرد کردن کیپاپرا از هویت ایرانیشون
*تا پادزهرو درست نکردین نمیتونین با بیان کردن خاصیت زهر مشکلیو حل کنین بزرگواران*


با خبر درست کردن در مورد کیپاپ نمیتونید هیچ مشکلی رو حل بکنید:)

به نظرم باید براشون وایستاده یک ساعت دست بزنیم که اینهمه تلاش کردن تا به اینجا برسن و این که ایرانی باشی و فن کیپاپ باشی ربطی به هم نداره
در ضمن درست صحبت کن چشم بادامی یعنی چی!؟

فقط خوشحال اینم که دارن بدبختا از حسودی میترکن
بجا اینکه برن مشکلات مملکتو جمع کنن اومدن راجب کشورای دیگه نظر میدن


راستی خانوم ب ظاهر خبرنگار شما که میگید فرهنگی هستید و ادب حالیتون میشه بنظرتون خیلی با ادب تر نمیشد اگ به جای استفاده از لهن( چشم بادامی ها) از لهن( خوانندگان یا اهل کره جنوبی) استفاده میکردید اینجوری بیشتر احساس با شعور تر نمیکنید؟


اونوقت توقع دارند همه کشور ها بهمون احترام بزارند.


حرف بزنیم ،(چشم بادامی ها) یه نژاد پرست خالص ??

من یک آرمی هستم
برام هم مهم نیست بقیه چی میگن، چون به چیزی که هستم ادامه میدم
نه نژاد پرستم و نه بقیه کشور هارو میپرستم
همه از bts خوششون میاد چون تلاش کردن که به اینجا برسیدن:))))

متاسفم برای کشور نژاد پرستم
من خودم آرمی بوی هستم و کاملا خانوادم در جریان هستن و مشکلی ندارن





همین نژادپرستیتون میتونه بهترین دلیل باشه برای اینکه ما بی تی اسو استن میکنیم.اونا نه تنها ک نژادپرست نیستن بلکه دارن ب ما درسای زیادی یاد میدن چیزی ک شماها نتونستید.
واقن ایران میتونست بهتر باشه اگه همچین ادمایی توش نبودن :)..
و اینکه اونا با تلاشاشون تونستن به این موقعیت و جایگاه برسن ولی شما حتی تلاشاشونم نادیده میگیرید.دیه چه انتظاری دارید از ما؟خداییش دیه خسته شدم هردفه یه چرتوپرت جدید میگید :| خسته شدم ازین همه ناحقی و نژادپرستی


اصن از تحصیلاتشون خبر داری؟


ولی مگه شما نیگاشون میکنی چون تلاش کردن ؟
تو ایرانم هزارلن ادم مث اینان ک تلاش کردن

بچسبید ب درست کردن و آباد کردن مملکت چکا ب سلیقه مردم دارید
من فن نیستم ولی چند تا از آهنگاشونو شنیدم و دوس دارم چون همشون انگیزشیه محتواشون...
من نمیدونم این مسئولین کی قراره ب مشکلات اصلی رسیدگی کنن عاخه اینک کی چی گوش میده ب شما چ این الان درده ک نوجونت الگو داره؟خو میتونید شماهم الگو بسازید اما متاسفانه انقد گندزدین ک.....ایرانمون رو دارد ویران میکنید و بس...


من خانم متاهل هستم ک در انتظار بدنیا اومدن فرزندشه و در مدتی ک از افسردگی رنج میبردم تنها دیدن ران BTS ? به من کلی انرژی میداد ، منی که مدت زیادی با مشکلات و سختی های زندگیم دست و پنجه نرم میکردم با سخنرانی هاشون کلی امید گرفتم ، من چیزای خوب زیادی ازشون یاد گرفتم و دوستشون دارم و میدونید برعکس این چیزی ک نشون دادید وقتی خانوادم و همینطور همسرم فهمیدن آرمی هستم به انتخابم احترام گذاشتن ، هیچوقت بهشون توهین نکردن و حتی همسرم با وجود حسادت های مردانه ک قطعا در همه وجود داره بازم ازم حمایت میکنه و بهم قول کنسرتشونو داده ، ما بچه های دوازده سیزده ساله نیستیم ک بگید از رو هورمون و چهره عاشق ایدلمون شدیم ، قطعا صفات و رفتار ها خوبشون و انرژی های مثبتی ک به آرمی ها انتقال میدن برامون خیلی باارزش تر از میکاپ و استایلشونه ، تو این زمونه ای ک اکثر خواننده ها از عاشقی و شکست عشقی و مادی گرایی میخونن ، این گروه درمورد امیدواری و تلاش
برای ساختن زندگی بهتر میخونن و همیشه چه تو آهنگاشون چه تو سخنرانی هاشون از طرفداراشون تشکر میکنن و پیوسته بفکر ما هستن ، اگر یکم تحقیق کنید میفهمید زندگی خیلی ها رو نجات دادن و خیلی ها رو از افسردگی نجات دادن .
مگر تو ایران دلخوشی هم وجود داره ک به تنها دلخوشی آرمی ها توهین میکنید؟ قبل از اینکه به هنرمندای کشور های دیگه توهین کنید یه سری به قیمت ها بزنید و فقر و رنجی ک مردم بخاطر دولت بیسواد و فاسد متحمل میشن رو ببینید

بسه دیگه بابا بسه فقط کاش دم از فرهنگ نمیزدین

بازیگر ها یا کشف حجاب کردن یا تغییر جنسیت دادن بعد میآید میگید نوجوونا تو فکرشونه از ایران برن شما که بقول خودتون گنجینه هاتون دارن می ن چه انتظاری از مردم دارید


I Purple you Armyyyy ??












من یکی از طرفداران پروپاقرص هستم و هر کی هر چی بگه هم برام مهم نیست و دارم حتی درس میخونم تا برم کره.??

والا حداقل از جوونای الان که اس لش بپوشن و سیگار بکشن بهترن! هم اخلاق شون هم قیافه شون هم صداشون??
خب چتونه شما به آرمی ها چیکار دارین خوبه ماهم بیایم هیت بدیم؟?چطور از تنتاسیون نمیزارید؟؟؟وقتی م.ر.د کجا بودید؟؟؟چرا برنامه نساختید؟چون کمتر از پسرا طرفدار داشت ! بعد هی به اینا بگین چش بادومی !!! خجالت بکشید بابا?✨ مگه چیکارتون داشتیم ? ما بی ازار ترین فن هستیم و پر هیت ترین ! یعنی تمام کیپاپر و کیدرامر هارو جمع کنیم جمعیت مون از شما هیترا بیشتره ??پس برید یه موضوع دیگه پیدا کنید اگر نه شکایت و شکایت کشی توسط ارمیا راه میفته!??خدتون شروع کردید عا??
امیدوارم تمومش کنید ??
گودبای??

مگه شما مخالف نژاد پرستی نیستید؟پس چرا بهشون چشم بادامی ها میگین؟اون ها هم انسان هستن و تلاش کردن تا به اینجا رسیدن لطفا یکم درک کنید. لطفا به سلیقه ها احترام بزارید.من اصلا قصد بی احترامی ندادم و دارم با احترام بهتون میگم که لطفا به سلایق احترام بزارید

اگر هم بیان ایران ابروشون به خاطر ادمای نژاد پرست میره
و اینکه چشم بادومی عمته ?

داداش کمبود سوژه داری
بایا کن



.

بالاخره باید یه جوری معروف بشن

الان ت ک گزارش میدی فکر کردی چش گردویی هستی?؟!
چون ایرانتون بدترین و خسته کننده ترین کشوره ما بد میکنیم ک با موسیقی کیپاپ اونم مال گروه های خوبی مثل بی تی اس و بلک پینک سرگرم میشیم ؟؟
متاسفم برای کشور خودم ک آدمایی مثل شما خبرنگارا گند میزنین ت حال نوجوونا و جوونا:)?

اصلا این به کنار من دلم میخواد طرفتارشون باشم چون چیزهایی رو به ما یاد میدن که شما بهمون یاد ندادین دوست داشتن خودم رو احترام به نظر عقیده ی مردم برام مهم نباشه طرف از چه ملت یه رنگ پوستش چیه بی حجاب یا محجبه قضاوتش نمی کردم ، اینا به ما شعور و احترام به دیگران رو یاد دادن چیزی که تو مدرسه میگن بهمون ولی خودشون انجام نمیدن
اونا یادم دادن اگر بخوام به حرف مردم زندگی کنم به هیچ جا نمیرسم
اونا بهم گفتن از هر ملیتی باشم هر رنگ پوستی باشم هرجور که باشم دوستم دارن و به هدفشون عمل کردن
اونا دلیل حجاب رو دین و دستور خدا ندونستن گفتن اینقدر اونا جذابن از حجاب استفاده میکنن
لطفا یاد بگیرید به علایق و اعتقادات هم احترام بزاریم



خوبه خودتون قبول دارید نتوستید کاری برای نوجوونا و آرمیا کنید وقتی نتوستید حداقل دیگه به علایقشون توهین نکنید ایران هیچوقت نمیتونه صنعتی مثل کیپاپ رو تولید کنه که در سرتاسر جهان بشناسنش بجاش تونسته اسمشو خراب کنه
جدیدا مود شده هر شبکه ای برای معروفیت بیشترمیاد درمورد بی تی اس و کیپاپ حرف میزنه البته نه که حرفای خوب ...
اومدن چند تا آرمی ۱۳ ساله آوردن که مثلا آرمیا کم سن و سالن البته درسته که به سن نیست و بی تی اس و کیپاپ میتونن تو هرسنی دوست داشته بشن ولی آرمیا که بچه نیستن.
و رفتار نژاد پرستانه گزارشگر و نشون میده که از کم شعوریشه .
اصلا درست نیست که مردم یک کشور رو اینطور صدا کنید! چشم بادومی ها. هرکسی باشه بهش برمیخوره ...با هر گرایشو علایقی هم که باشن اصلا اینکار درست نیست!
هرکسی دوس داره از ایران بره ماها آرزومون این نیست که بریم کره فقط میخوایم تو ایران نباشیم.
ترکیه روسیه آمریکا هرجایی حاضریم بریم ولی نمیخوایم تو ایران باشیم . همه میخوان برن فقط آرمیا نیستن .
شما ها حتی درخواستای کنسرتارو هم قبول نمیکنید با پول همین کنسرتا میشه همه کار کرد .
همین تتلو پول کنسرتاش داره تو جیب ترکیه میره !
اگه هم جوابتون بدیم میگن
آرمیا بیشعورنو......
بابا تو خودت داری توهین میکنی آرمیا بیان بشینن نگات کنن؟؟
ماها بچه نیستیم شماها بچه اید که همین قانون ها و رفتار های دوستانه ی اولیه رو هم نمیدونید .
انتطار هم دارید مردم ایران قانون ها و رفتاراتونو رو بپذیرن مردم مسئول این گندهای بالا اومده نیستن مقصر خودتونید که به مردم احترام نمیذارید.
حالا ما به کتفمون هم نیست که اینارو گفتید فقط میخواستم بگم که رفتاراتون از بچه ی دوساله هم مسخره تره نه اون بچه بدبخت شرف داره بذار بهش توهین نکنیم .

نه رسانه قوی دارین نه سلبریتیامون آدمن
البته سلبریتیا تو همه جای دنیا همینقدر احمق دارن ولی قانون درست حسابی دارن که زر زیادی نزنن
شما به جای یقه اینو اونو گرفتن بشینین مملکتتونو بسازید کاری که کره کرد
سرشو انداخت پایین کارشو کرد الانم داره سودشو میکنه



و یا هویت ملی و یا کشورشونو فراموش کنند و فقط از کره دفاع کنن!
اما واقعا معنای چشم بادومیو نمیفهمم چرا باید بع چهره ی بقیه بی احترامی کنید بعد بیاین بگین خدا گفته همو مسخره نکنید?✋?

اگ یذره چشاشونو وا میکردن میدیدن کل اقتصاد کرن و دنیا داره رو دست بی تی اس میچرخه
متاسفم واسه همچین کسایی ک تو مملکت خودشون همه اوارن اینام بی تی اسو ول نمیدن
بابا بکشین بیرون
همینکارارو کردین ک جهان سومیم دیگه
با همینکارا کشورای دنیا فرقی بین ایرانو افغانستان نمیزارن
اگه یه کم زرنگ بودین میدیدین کشورای دیگه چجوری با دعوت کردن بی تی اس به کشورشون برای برگزاری کنسرت میلیون ها دلار پول ب کشورشون وارد میشه
مشکل از احمقی ایرانه

کره هرچیییی هم که باشه باز از ایران بهتره
واقعااااااا برای خودمون متاسفم??



خدا با برو بچه بشین پویاتو ببین اینا به سن تو نمیخوره

نسل الان با نسل قدیم خیلی فرق کرده
هرکی خواننده های دوران خودشو دوست داره
خواننده های دوران ماعن ایدلای کیپاپن و ما دوسشون داریم
لطفا به علایقمون بی احترامی نکنین



اگه اینایی که گفتم حمایت میشدن آلان آهنگایی مثل خدا از ماکان بند خیلی بیشتر دیده میشدن.
در ضمن ما سیروان و زانیار خسروی رو داریم که آهنگای انگیزشی مثل نمیرم عقب، دوست دارم زندگی رو، هفتاد میلیون ستاره و من میلیونر نیستم رو دارن که هر کدوم قشنگی خودشونو دارن
ولی بخاطر حمایت نکردن مردم دوست داشتنی و شریف و فهمیییییییده ایران معروف نشدن تا بیشتر نوجوونا آشنا شن.
ببینید شمایی که هی از خوانندگان نسل جدید ایران بد میگین، خواسته شما اینه که ما شجریان و بنان گوش کنید. نمیگم اینا بدن ولی امکان ندااااره ما گوش کنیم.
پس یا این سبک کیپاپ یا یه همچنین چیزی رو رواج بدید یا حداقل به علایقمون یه ذرررره احترام بذارید


حالا یه گروه هست که آهنگای انگیزشی میخونه آهنگایی میخونه که آدم رو به زندگی امیدوار میکنه حالا شما بیاین بگیم ما کدوم رو گوش بدیم حالا هم فک نکنین که با گزارش این خبر خانواده ها ما رو تنبیه میکنن و کاری میکنن که دیگه نگاه نکنیم تازه خودشونم کی پاپر شدن
و من واقعا .واقعا براتون متاسفم که اینقد نژاد پرستین آخه چشم بادومی واقعا متاسفم
بعد شما میگین از فرهنگ و نژادمون دور میشیم با گوش دادن به آهنگ هاشون ما نژادمون آریایی هست احیانا با گوش دادن چندتا آهنگ و درخواست برای برگزاری کنسرتشون تو ایران نژادمون عوض میشه نه عوض نمیشه ما نژادمون آریایی عه و هست و خواهد بود بهتره اینقدر این موضوع رو بزرگ نکنین آدم علایقه خودش رو داره و نمیتونه اون رو عوض کنه همین
آرمی ها من یه کارزار درست کردم برای کنسرتشون تو ایران برید تو گوگل کنسرت bts درایران رو سرچ کنین میاد بالا و امضا کنین ممنون?

عشق است سلطان امیر تتلوی بزرگ

و فنای بچه این که میگید فقط 25 درصد کیپاپراس و بقیه بالا 23ساله ان قبل باز کردن دهن کثیفتون فکر کنید.


ولی حمید هیراد که ویدیو رو نساخت پس تقصیر اون نیست و اون فقط بازی کرد.
امیر مقاره هم با این که تقصیر استایلیستش بود بازم خودش اومد به اشتباهش اقرار کرد.
مرد تر از این؟

مرد بودن هم فقط به ریش و سیبیل و قد دراز بودن نیست بفهم اینو
به دکتر هم مراجعه کن وضعیتت معلومه خیلی وخیمه که دختر و پسر رو قاطی میکنی

داداشش زانیار هم آهنگ انگیزشی من میلیونر نیستم رو خونده
بیایید خسرویست باشیم
خسرویست: فن زانیار و سیروان خسروی یا یکیشون

حاجی حرف سره بی تی اس چرا پای تتلو رو میکشی وسط
نمیفهمم چرا همه تتلیتیا اینجورین
بچ خوده تتلو در این حد بی ادب نیست دلم واس تتلو که فناشده اینحورین میسوزه
امیدوارم اون عقل نوخودیت رو به کار بندازی











درسته نظرات و علایق تک تک شما ها قابل احترامه ولی باید بیشتر راجب این گروه ها تحقیق کنید شما یکی از اهنگاشونو از اخر ب اول وارونه گوش بدید همش راجب شیطان پرستی و ایناس....

در مورد سوء تفاهم امیر هم تقصیر استایلیستش بود و خودشم اومد به اشتباهش اقرار کرد.

شما میاین میگین پاپ ایران داره نابود میشه و این طرف ماجرا رو میبینید، ولی تاحالا شده یک بار بیاین بگین که همین بی تی اس خیلی از نوجوان های ما رو از افسرده گی نجات داده؟ تاحالا شده بگین بی تی اس داره کاری میکنه که نوجوان های ما خودشون رو دوست داشته باشن؟
شما همینطور میتونین این حرف ها رو در مورد گروه های کیپاپ بزنید ولی نمیدونین ما آرمی ها، بلینک ها، اکسوا الی ها، میدزی ها و... روز به روز بیشتر و فندوممون قدرتمند تر میشه و گروهمون موفق تر میشه?





برای*احمیت ندادن به موضوع✓?

-آررره درمورد کره جنوبی و کیپاپ چرت و پرت میگیم:))

دست بردارید میشه یکم فقط یکم به علایق دیگران احترام بزارید
ما دوسشون داریم و مهمترین چیز همینه

عجیبه همین تلویزیون و موبایل دستتون ساخت کره اس ? ببینید ما کجاییم ایران بیشترین قدمت تاریخی جهان رو داره اما الان چیزی به جز یک کشوری که بقیه ازش به عنوان تروریست یاد میکنن نیست بخاطر همین افکار پوچ. کره درباره کودک ایرانی که خودشو میندازه تو اتیش تا جون هم وطنان شو نجات بده محتوا درست میکنه بعد ایران ... هیچ عجیب نیست چرا جهان سومی هستیم.


بیایم ادمایی مثل شمارو دوست داشته باشیم؟ ادمایی مثل کسایی که تو تلوزیون و اخبار دارن چرت و پرت میگن؟؟؟ منظورتون اینه؟
کسایی که احترام به نژاد احترام به فرهنگ و سبک زندگی احترام به عقاید رو بلد نیستن ، اینارو دنبال کنیم اینارو دوست داشته باشیم از اینا الگو بگیریم؟ جمع کنید خودتون رو جمع کنید . نمیخواد طرز فکرتون هم درست کنید فقط دیگه راجبشون حرف نزنید ..



(فرزاد همون فرزاد فرزین کوثری هم همون باران کوثری)
خسرویست هم برادران خسروی

نه خواننده های ایرانی که با گوش دادن اهنگاشون گوشت خون ریزی میکنه!
ما خودمون داریم خودمون رو نابود میکنم...
حداقل اینا برایمون احترام قائلن!





دو تو آزادی بری آهنگ های خارجی مثل تنتاسیون سیا ایمجین دراگونز یا هرکس دیگه ای رو گوش کنی یا رپفارس بیتیاس هم میتونی گوش کنی نکته این ویدیو این بود که شما آرمی ها گند زدید به همه یچی که میشه فقط بلدید فحش ناموس بدید با بیتیاس مشکل ندارم با خود شماها مشکل دارم که انقدر عقب افتاده اید که بخاطر یه آهنگ فحش میدید





بخدا که از صدتا مذکر به حساب مرد مثل تو مردونگی بیشاز دارن





صدا سیما هم شمارو به خاطر ویو پوشش میده تو خود این ویدیو دیدی همه دخترای ۱۴ تا ۱۸ ساله بودن نهایتا ده سال دیگه همه اینا از سرتون میوفته ولی حق نداری توی احمق به رپرا مملکت بی احترامی کنی رپر های که از تو پر قو نیومدن با یه کمپانی بزرگ قرارداد ببندن و مثل دخترا آرایش کنن،تو فضای لجن ایران از زیرزمین اومدن بالا و جهانی شدن با توجه به اینکه حتی کشورشون هم سانسورشون میکنه،پس جنازه امثال پیشرو و رپر های ایرانی میارزه به کل کی پاپ شما هم بهتره سرتون تو کار خودتون باشه و صبر کنید این دوران حماقت دخترانه چند سالتونه بگذره



من خودم از اهنگای ایرانی متنفرم بچه هم بودم متنفر بودم. ربطی به بی تی اس نداشت ولی واقعا شما ایرانی ها مغز تو کلتون نی یعنی چی چشم بادومی این الان احترامه؟?اما خب بازم دیدگاه شما رو نباید خوند و اهمیت داد:> شوخوش

ببخشید که شادمون میکنن
ببخشید که میخوایم شاد باشیم
ببخشید که انقد موفقن
ببخشید که میخوایم خودمون رو دوست داشته باشیم
ببخشید که هدف داریم واسه خودمون
ببخشید اگه چشماشون با نژاد های دیگه متفاوته
ببخشید که میخوایم آدم باشیم
ببخشید که چن تا آدم حسابی رو استن میکنیم
بابا ولمون کنید دیگه آدم ناحسابیا

من قبل از بی تی اس کرهای خوندم و کلا بخاطر متن و وزن شعرهایی که مینویسن ازشون خوشم میاد. کلا به نوجوون ها کاری ندارم ولی اینکه بدون علم صحبت کنید فقط باعث میشه بیشتر جلوتون جبهه گیری کنن. اگر ایران میخواد جایی باز کنه باید از فرهنگ گذشته دست برداره و بزاره نوجوونها حرف خودشون رو بزنن. فکر کردید بیتیاس چرا اینقدر محبوب شدش چون بر خلاف قدیمیها حرف زد و بجای خوندن درباره عشق و عاشقی از مشکلات نوجوون ها خوند بعد جوون ها. من خودم ادبیات فارسی رو ترجیح میدم ولی کو محتوای خوب. بدونید یه جای کار ایراد داره دیگه

واقعا با وجود فقر، بی کاری جوونا، گرونی و اختلاس های دولتمردامون چطور میتونی وارد شدن فرهنگ کره به ایران و دیگر کشورها رو فساد بدونی؟ ما مغلطه نمیکنیم، داریم حرف حساب میزنیم
حرفمون اینه چی شده به فکر ما نوجوونا افتادن؟ تازه فهمیدن خلا داخلی داریم؟



پس لطفا سعی کن بهشون چیزی نگی وگرنه فحش هایی که میخوری تقصیر خودته ما هیچ گناهی نکردیم که اینجوری با چیزی که خیلی دوسش داریم و دلیل زندگیمون هستن تقاص پس بدیم


جا پیدات شده عوضی بچه سالم خودتی ما الان توی سنی هستیم که باید یکی بهمون بگه خودمون رو دوست داشته باشیم و اونا بهمون گفتن نظرت واسه خودت بهت هیچ اهمیتی نمیدم حتی واسم یه تیکه ... نیستی دیگه اعصابم و خورد کردی لطفا نظرتتتتت واسهی خود

ما هم دوست داریم احترام ببینیم ......تر
احترام بزار تا نیومدم دهنتو جر بدم و گوشاتو پاره کنم که دیگه نتونی حرف بزنی و تتلو گوش کنی


ولی واقعا کره داره ترویج همجنسگرایی میکنه زده رو دست نتفلیکس
همین امثال شماها رو زیاد دیدم از دم لزبی.ن هستن همینا داره کشور مارو به فساد میکشه..!


هیچ کسسسسسس

ولی مشکل همجنسگرایی نیست
مشکل خلا جنسی هست که تو کشوره

نتونه مشکلاتشو حل کنه
از دم مردمش نژاد پرست باشن و هیچ ارزش و احترامی قائل نباشن
کارای خودشون مهم نیست ولی وقتی کسی حرف حق میزنه میشه بچه سال و پرو
چ انتظاری دارین خدایی؟
طرف هیتره بیشتر از ارمی کامنت میزاره
خوشت نمیاد ازشون دیگ دردت چیه میای هم کامتارومیخونی هم ریپلای میکنی بگو خودم ببرمت دکتر درمون شی
ارمیاهم باعیترا بحث نکنین
بحث کردن با انسان بی عقل و بی شعور مث این میمونه بخای زیراب شمع روشن کتی
الانم د ول کنین این بحثو
اینا ک اینقد هنرمندن میان واس ویو گرفتن سواستفاده میکنن
بد نیس بیان ع همین هنرا استفاده کنن مشکلات مملکتو حل کنن

تو فیلمای ترکی وقتی دوتا مسر همو بغل میکنن میگن مث داداشن ولی بقیه میشن گی؟
فک کردین همه مث خودتون کند ذهنن؟
پسرانمیتونن همو بغل کنن؟
اصن گیرم گی باشن
ولی کاری کردن ک تو و امثال تو تا ۷قرن دیگ هم نمیتونن انجام بدن
اونا بجای شرو ور کردن تلاش کردن
حالیتع؟


حتی قبل از ورود کیپاپ
یکم چشاتو واکنی بدنی

همین بی تی اس شعوری رو به نوجوان ها یاد میده که شما اگه یاد گرفته بودین همچنین حرف هایی نمی زدین!
چشم بادومی؟
خوبه یکی بیاد بهت بگه تو از نسل عربی،نمیدونم کثیفی،همین نژاد پرستی برای خودتون کم نیست،حرداقل شعور و احترام و رعایت کنین،سعی نکنین هواس مارو پرت کتین به چرت و پرتاتون،شما چی واسه ایرانیا واسه نوجواناتون اماده کردین ؟؟
من خودم تو مذهبی ترین مدارس درس میخونم،اما خدا شاهده که حتی مدیرو معلم ها هم از سطح شعوری که نوجوان ها دارن الان برخوردار نیستن
ایران خودش یکی از بیشترین و پر عمل ترین کشورا هست برای زیبایی و مقام اول لوازم ارایشی رو داره
قبل از توهین به تنها دلخوشی بعضی ها،
به این فکر کنین که چرا اصلا باید از اونها خوشمون بیاد،عدالت،برابری ، نژاد پرست نبودن ،احترام به هر دین،پوشش،گرایش و هر چیزی که نوجوان نیتز داره یاد بگیره،
مهم ترین چیز،دوشت داشتن کسی که تا اخر عمر همراهمونه،خودمون
بیاین ایندفعه اول یه سوزن به خودتون بزنین،ما نوجوونا به اندازه کافی سختی کشیدیم

شماهایی که خودتون سریالای کره ای رو هرسال پخش میکنید الان دارید توهین میکنید بهشون؟ به چهره؟به استایل؟
بابا جمع کنین خودتون نژاد پرستین بعد فیلمایی رو منتشر از امریکا و اروپا منتشر میکنید که نژاد پرستن؟
جایگاه همه ما یکسانه شماهایی که چشم بادومی بودن رو مسخره میکنید یا به هرشکلی میخوایید توهین کنید و کره جنوبی رو بد جلوه بدید نمیشه انتظار داشت شخصیت داشته باشید.

درسته بعضیا میان فحش میدن به هیترا
اما خود شماهایی که فن خواننده های ایرانی هستید تا یکی هیت میده از دنیا ساقطش میکنین
سو .... لطفا انقدر کور نباش دوست عزیز

تا یکی درمورد تتلو بد گفت شروع کردید به انتقاد
ولی اینجوریه که از ماها انتظار دارید تا یکی به بی تی اس هیت میده ساکت باشیم و سرمونو بندازیم پایین و بی توجه رد شیم ولی اگ ماها مقابله کنیم با هیترا میشیم بچه سال
خدایی زبانم از سخن گفتن قاصره?

بی تی اس به مردم ایران سلام میکنه رو حتمان ببینید خبر نگار ۱۰ بار میگه تو آیران طرفدار دارید سگ حسابش نمی کنن

دیگ نمیتونین بگین موهاشونو رنگ میکنن پیرسینم میندازن میکاپ میکنن چون این چیزا دیگ توجامعه عادی شده
اومدین گی بودنو بهشون چسبوندین
ناموصن اگ اینقد بجا هیت دادن ب اینو اون و دخالت تو هرچیزی ی حرفه یاد میگرفتین الان ی چیزی بودین ولیخب چ فایده
خرو اگ ول کنی بازم دور خودش میچرخه

پ اونی ک تشکر کرد من بودم و اونیم ک سلام کرد داداشم...
ک اینطور?

ع وقتی مورنگ کردن و پیرسینگ و میکاپ دیگ جا افتادتوجامعه
گشتین گشتین موضوع بعدیو پیداکنین
و اون موضوعم شد گی
اگ اینقد دنبال ی حرفه میگشتین بجا دخالت و نظردادن تو چیزی ک بهتون مربوط نی الان ی گوهی شده بودین ولیخو چ میشه کرد
خرو اگ ولم کنی باز دور خودش میچرخه چاره ای نیست??




ماهم میدونیم نژاد ایرانی بهترین هست اما توی همین نژاد ایرانی افرادی هستن که نژاد خالص ندارن و یکیش همونی خبرنگاری که اینجوری صحبت میکنه یکی شما که دارید نژاد پرستی میکنن. بعدش هم اونا مثل دختر نمیمونن اونا نژادشون اینجوری هست تازه دانشمندان بریتانیا به این نتیجه رسیدن که نژاد آسیای شرقی جوری هست که غده ی غرق کم ترشح هست و این به این معنا هست که اگر اون ها عرق کنن بو نمیگیرن










افرین
افرین
وقعا دست داره همه چی تقصیر ما ارمی ها گرونی تقصیر ما ارمی ها
ولی تو اسماشونم نمیدونی که می یای در با رشون حرف میزنی اسماشونم نمیخواد بدونی که یه ... بیاد در حرف بزنه در باره شون بچه تو در حدی نیستی که بخای اسم بی تی اس روی زبونت بیاری ارایش .
هان تو انقدر شعر نداری به علایق دیگران احترام بزاری
کدوم خواننده ایرانی اومده بابلا از زیر زمین جهانی شد ؟ ما ایرانی ها ازش حمایت نمیکنیم که برسته به خارجی ها از پیشرفت مرف نزن که یک فرد مث تتلو رفته اونور فک میکنه دنیا چه خبره نمیفهمی اعضای بی تی اس با چه سختی رسیدن اینجا پس حرف نزن تو در حدی نیستس که اصن بخای در مورد بی تی اس حرف بزنی هر چندتا هیتر بخاین حرف بزنین تعداد ما ارمیها از شما باشعورا بیشترع پس خفه






.
میخوای تو ایران درس بخونیم که بخاطر بی حجابی مورد زرب شتم قرار بگیریم با موهامون روی زمین کشان کشان به داخل ماشین ببرمون
یا به خاطر دختر بودنمون سر بربرن و هیچکی هیچی نگن
بی تی اس همیشه بهمون امید میده اگر یه روزی موفق بشم هیچ وقت اسم ایران را به زبون نمیارم

دختر هارو از موهاشون کشا کشان به داخل ماشین میبرن ????
تا زندم تنها امیدم بی تی اسه و کره ای هاست




الان بنظرت حمید هیراد اون فیلم لعنتی ساخته یا یه کارگردان؟ بنظرت امیر مقاره اون لباس لعنتیو انتخاب کرده یا استایلیستش؟ اگه منظورت از هنرمند طراح لباس و کارگردان تیزره خب حق با توئه.
آهنگا همش فحشه؟ همش لاو و دیس لاو(عاشقانه و شکست عشقی)؟ میخوای صد تا آهنگ انگیزشی ایرانی برات بگم؟ لزوما انگیزشی هم نه ولی غیر عاشقانه.
دوست دارم زندگی رو، من میلیونر نیستم، نمیرم عقب، هفتاد میلیون ستاره از سیروان و زانیار خسروی. آهنگ خدا، خدای من، و خصوصا قصه من از ماکان(دو تا آخریا کامل نشدن)، و یه دنیا آهنگ دیگه. اینا از نظر متن. از نظر شهرت فعلا مسیح و آرش و ماکان یجورایی رکوردا و جوایز بین المللی دارن و سیروان خسروی هم دو تا آهنگش هیت جهانی شدن. از لحاظ صدا سیروان خسروی، محسن ابراهیم زاده و مسیح عالین. از لحاظ ریتم آهنگا خیلین مثل آهنگای ماکان بند(با تو، من دلم تنگه، و خیلیای دیگه) و آهنگای سیروان خسروی و محسن ابراهیم زاده و مسیح و آرش و آرمین زارعی.
از لحاظ اخلاق امیر مقاره و محسن ابراهیم زاده فوق العاده آن.
آرمیای زیادی رو دیدم که زیر آهنگایی از این خواننده ها نظر مثبت دادن و اگر هم مشکلتون کم طرفدار بودن اوناست خب تنها دلیلش اینه که نصف جوونای و نوجوونای ایران نمیشناسنشون یا سعی نکردن گوش کننشون تا طرفدار بشن.
در ضمن یادتون باشه دلیل موفقیت کیپاپ اول از همه حمایت مردمشونه
حرف حق هم اگه قبول نمیکنین پس فشار بخورید من فقط گفتم این آهنگایی که گفتم رو یبار امتحان کنید(بنظرم اگر مسلمان هستین این کار رو بعد محرم کنید بهتره???)

اتفاقا خیلیم شادن ولی هرکس ی روی دیگم داره ک وقتی عصبی میشه بالامیاد.

هر بار آدم دلش میره این کیو تا رو میبینه??
ولی بازم خوشحالم که در تلوزیون ما هم حرفی راجبشون زده شده.
آخه درس؟ اونم توی کره؟
من اگه جاشون بودم میگفتم تا ابد زندگی در کره جنوبی و عشق و حال.
بگذریم......
ممنون یه تیم رو گذاشتین
사랑해 대한민국
사랑해 케이팝
(BTS)-사랑해 비티엣
(نامجون)-사랑해 남준
사랑해.........????????????????????????????????

دقیقا حرف دله منم همینه.
ولی اینم بگم حتی اگه ایران خودش تبدیل به کشوری آزاد بکنه من باااازززممم اینجا نمی مونم
می خوام تا ابد ... تا آخر امام توی کره جنوبی زندگی کنم ممممم??????????????????????????????????????????????

آرمی های ایرانی خودشون کلی تحت فشارن
فکر اینکه آیا روزی میتونن برن کنسرت،آیا میتونن برن فنساین،میتونن کسایی که الگو و آیدلشون هستن رو از نزدیک ببینن..
این افکار داره صبح تا شب تو مغزشون مرور میشه و کلی سختی روشون هست..شاید تنها زمانهایی که آرامش دارن زمانیه که به موزیکهای بی تی اس و سولوهای اعضا گوش میدن
شما هرجا برید نگاه کنید میرن میگن که آرمی های بی تی اس دختر بچه های ۱۵ ساله هستند..اولا که وقتی کسی ۱۵ سالش هست،دیگه بچه نمیگن بهش..من خودم ۱۵ سالمه،فکر نمیکنید دل هزاران نفر رو با این افکار مسخره و حرفهاتون میشکنید؟
دوما که کلی از سلبریتی های بسیار مشهور جهان طرفدار بی تی اس هستن..مثل جان سینا..هالزی..آریانا گرانده و خیلی های دیگه
آیا جان سینا یک دختر ۱۵ ساله است؟
تمومش کنید این حرفاتون رو
من خودم زمان خیلی کمی هست که آرمی شدم
اولاش هم خیلی تعصبی بودم
اما یکی از دوستام که ۶ سال بود آرمی بود،منو به راه راست هدایت کرد و نزاشت یه آرمیه سمی باشم
خوشحالم که همچین دوستی داشتم
کسایی که کامنت گذاشتین از محتواهای ایرانی حمایت کنیم
توی یوتوب فارسی
میدونین چند نفر هیتر هستن؟
کیودی پای جدیدا با کانسپتایی که میزاره،یجوری به بی تی اس ربطش میده و تهش با تمسخر تموم میشه
چندوقت پیش یه ویدیو ساختش که میرفت و استرسمرا رو دونیت میکرد
بهشون میگفت بگو BTS forever تا بیشتر دونیتت کنم
از اونجایی که تموم اون استریمرا هیتر بودن و فقط سرشون توی بازیهای رایانه ایشون بود
اینو نمیگفتن و کیودی پای هم میگفت آفرین از مرحله رد شدی و دونیت تپلی میکرد
یا علی بیگزموگ
که خودش بیشتر استریمره
اون قضیه ترجمه اشتباهی که شده بود و یه مدت تموم هیترای عزیز فکر میکردن بی تی اس دیسبند شده
اون زمان علی بیگزموگ اومد با لحن خیلی بد و تمسخر آمیز مثلا از زبون اعضا گفتش که:آره ما یه مدت میخوایم روی کارای سولومون تمرکز کنیم ..بعد صدای بی ادبانه ای از خودش در آورد و خطاب به اعضا گفت گمشین بابا بگین تنهایی نتونستیم هیچ گ.هی بشیم(بلانسبت آرمی ها و اعضا)اومدیم دور هم جمع شدیم یه چیزی بشیم
یا یه نمونه ی دیگه مدگل هستش که توی ویدیوهای unsolved که میسازه گفته چون یک چشم نماد ایلومیناتی هست
عکسهایی که اعضا برای تبلیغ لنز چشم گرفتن رو آورده گفته که اینا دستشون رو روی یه چشمشون گذاشتن و تک چشمی عکس گرفتن اما دلیل اینکار اعضا این بود که میخواستن دوربین رو یه چشمشون که انز داخلش هست فوکوس کنه
همون کسی که اومد گفت ...تو بی تی اس
سلطان تتلو برای همیشه و این حرفا
تتلو خودش گفته هیت معنی نداره یعنی چی که تو هیتره منی
یعنی تو حرف آیدل خودت هم برات مهم نیست که میای هیت میدی؟
یه نفر هم که با اسمV اومده بود و آرمی نما بود به همه رگباری هیت میداد
چرا فکر میکنید مرد بودن فقط به اینه که ریش و سبیل داشته باشه آدم
چرا فکر میکنید آقایون موهاشون رو نباید رنگ کنن
امین حیایی پنجاه و خورده ای سنش هست منم دوسش دارم
اما فکر میکنید همه ی موهای امین حیایی تا الان مشکی مونده؟
نخیر
سلبریتی های ایران هم موهاشون رو رنگ میکنن
سلبریتی های ایرانی هم موقع رفتن رو استیج با برای بازیگری یا برای مجریگری گریم میشن و براب گریم هم از همون لوازم آرایشی استفاده میشه
یکم ذهنتون رو باز کنید
هر دختری که طرفدار یه گرل بنده ل.زبین نیست
هر پسری که طرفداره یه بوی بنده گ.ی نیست
اگر هم باشه
گرایش درونیشه و دست خودش نیست
به کسی هم ربطی نداره
امیدوارم یه شب بخوابم بیدار بشم و مردم ایران به کلی تغییر کنن
ایران کشور بسیار زیبا و غنی ای هست اما مسئولین و مردمِ نژادپرستش هستند که باعث میشن نوجوان ها دلشون نخواد تو ایران زندگی کنن
ایران خیلی کشور خوبیه و از نظر ذخایر نفتی بیشتر از هر کشور دیگه ای تو جهان نفت داره
مشکل ما اینه که مسئولین خوبی نداریم
تا رای به نفعشون تموم میشه و میرن اون بالا
وعده ها و حرفهاشون یادشون میره
هی گفتن آقای رئیسی خوبه
این همه گرونی پس باید نشونه ی خوبیه ایشون باشه حتما
من وقتی کوچیکتر بودم خیلی زندگیه راحت تری داشتیم
اما الان با وجود حقوقی که زیاد تغییر نکرده و حجم گرونی زندگی خیلی سخته
یه نفر گفته بود هنرمندای ایرانی از زیرزمین ها به جایگاه الانشون رسیدن
شما هیچ میدونی اعضای بی تی اس از کجا شروع کردن؟
اونا از توی یه گاراژ که سرجمع پونزده تا بیست متر بود شروع کردن
هفت نفری اونجا زندگی میکردن
یکی از اعضا وقتی آهنگ مینوشت پدرش آهنگاش رو پاره میکرد و با وجود مخالفت شدید خانوادش به اینجا رسید(شوگا)
اما با این وجود وقتی تو کنسرت پدر مادرش رو دید جلوشون سجده کرد و گریه کرد
تمیرنهای خیلی سختی واسه رقصهاشون داشتن
خیلی وقتا وسط تمرین اکسیژن کم میاوردن و مجبور میشدن از ماسک اکسیژن استفاده کنن
کمپانی ای که بی تی اس باهاش قرارداد بست
یه کمپانیه ورشکسته بود و با اوج گرفتن بی تی اس کمپانیش هم اوج گرفت
اونا توی خیابون از مردم درخواست میکردن که به کنسرتشون برن اون هم مجانی
اما حالا کنسرت های چندصد هزار نفریشون در عرض چند دقیقه بلیطهاش تموم میشه
اونا خیلی سختی کشیدن تا به اینجا رسیدن
لطفا اگه خوشتون نمیاد از یه سلبریتی یا یه گروه
هیت ندید
فقط جلوی دهنتون رو بگیرید و هیچی نگید
اگر معتقد هستین اونا شیطان پرستن و با آهنگاشون ما رو از راه به در میکنن
کاملا در اشتباهید
اگرهم از افکار مضخرفتون دست بر نمیدارید
به شما ربطی نداره... ماییم که استنشون میکنیم
ضرر کنیم خودمون کردیم
سود کنیم خودمون کردیم
این حق یه آدمه که خودش تصمیم بگیره چجوری زندگی کنه
ما هم تصمیممون اینه
تصمیممون اینه که مثل شوگا با وجود مخالفت هایی که در برابرمونه به راه درستمون ادامه بدیم
مثل جیهوپ انقدر درخشان باشیم که امید میلیونها نفر بشیم
مثل جیمین انقدر سختکوش باشیم که با وجد هیت های زیاد تلاش کنیم و جا نزنیم
مثل تهیونگ با وجود از دست دادن عزیزانمون تلاش کنیم و برای شادی روحشون موفق بشیم تا بهمون افتخار کنن
مثل جین اندازه ی وسعت تمام جهان زیبا بشیم
مثل نامجون قدرتمند پشت دوستامون وایستیم
مثل جونگکوک انقدر خلاق و موفق بشیم که مثل خودش که لقب گلدن مکنه رو داره از پس هرکاری بر بیایم
این انتخابه ماست
پس دست از سرمون بردارید و بزارید زندگیمون رو بکنیم
با تشکر
یک آرمیه ایرانی با کلی محدودیت از هر نظر


در خصوص آهنگ های رپ هم مطلبی نگفتم و حرف شما درست ولی فساد هرکدام باید جدا بررسی گردد.

بعدم منطور من ماکان و محسن ابراهیم زاده هست. نمیتونید بگید اونا بدن شاید به سلیقه شما آرمیا نمیخورن . ولی سعی کردید یه باز آهنگاشون رو گوش کنید؟

تو فکر کردی کی؟؟؟؟
چرا انقد گه میخورید مگه ارث باباتونو گرفتن اینا خانم زهرا هی اومدی که میخوری وسط تلوزیون ک چی؟ ک اینا هم جنس گرا هستن یا ن ب تو چ هان؟ دوست داشتن اینا به تو چه احساسات ما ب تو چ کی ب تو گفته انقد گه بخوری؟؟؟؟؟
هان؟
میگم اگه میخای من کمپ مواد مخدر شیشه یا تریاک سراغ دارم اگه میخای بری بگو تا بت معرفی کنم شاید به دردت بخوره آخه معلوم نیست چی زدیه
میخام احساسا تاسف کنم واسه خودم که ایرانی ام اصن تو ایران چیزی به نام فرهنگ هست؟
چیزی به نام انسانیت هست؟
مگه چند تا گه خور بیشتر تو ایران نیست؟برید از اونا وگه خوریاشون بزارید تو تلوزیون.
میخام بدونم ک دیگه کی چپ به سینما ایران نگاه میکنه انقد بی ازرشه.
چرا من باید درس بخونم ک یکی مص تو بشم ک هی که بخوردم تو ایران؟
ایران اگه فرهنگ داشت بی تی اس رو میزاشت بیان اصلن بی تی اس لایق همه چیه پول ثروت و....
بریم مدرسه دودوتا چهارتا یاد بگیریم بعد هم بمیریم؟
مدرسه هایی ک در و پیکر ندارن مدرسه هایی ک اصلأ به بچه ادب یاد نمیده نظم یاد نمیده،چ فاییده ای داره؟
مدرسه هایی ک پر از پارتی بازیه هرکی پول داره نمره ۲۰ هرکی داره تلاش میکنه و پول نداره نمره ۱۰ چیهههههههههه چرا ولمون نمیکنید باید از شما اجازه بگیریم ک یکی رو دوست داشته باشیم؟؟؟؟؟؟
ینی ما هیچ حقی تو این دنیا ندارییییم؟
افرادی هم هستن ک از ایران میرن خارج ایدول میشن و شما خبر ندارید چونکه فرهنگ نیست.
شما فکر کردین بچه های ایران چرا میرن مدرسه؟
چون میخان از شر ایران خلاص بشن از دست فلاکت از دست حرف مفت زدن از دست بی ابی از دست این بمب هایی ک زیر زمین ول میکنننننننن
بسههههههه تا کی باید درد بکشیم؟؟؟؟؟
تا کی باید هی با حرفاتون امیدمون رو از دست بدیم؟
چرا رفتین چهارتا دختر از فامیلاتون رو پر کردین ک درمورد بی تی اس نظر بدن؟
چرااااا؟؟؟
اگه به دنیا اومدیم که به حرف شما گوش بدیم ک باید بمیریم
شما هر گهی میخورید ک ما بمیریم...
اینکه یکی کس دیگه ای رو دوست داره ب شما هیچ ربطی ندارههههه چرا نمیفهمییین?
بعدشم چشم بادومی عمته الاغ گه خور حالا چشما خوردنت خیلی به آدمیزاد ها میبره انگار چشا گوریله؟
طه اگه میتونی از صد متری برو کاخ سفید رو ببین ط از ۱۰۰۰ متری هم نمیتونی بیبینی کاخ سفید رو بعد هی میای گه میخوری آره برا ما افتخاره که بی تی اس رفتن کاخ سفید چش دیدنشو نداری؟ برو ی چشم پزشکی کمکت میکنه.

گوشه ای از افتخارات موسیقی ایران:
برنده یونیزه گرمی بانو شکیلا هست
محسن ابراهیم زاده از دولت کانادا تقدیرنامه گرفته
حامد همایون بیشترین تعداد کنسرت در شش ماه و ماکان بند بیشترین کامنت زیر پست اینستاگرام که رکورد های گینس هستن
پرطرفدارترین نوازنده ساکسیفون جهان یاشار خسروی عضو ماکان بنده.
در ضمن دو تا از آهنگای سیروان خسروی هیت جهانی شدن(در سطح جهان شنیده شدن)
مسیح و آرش بیشترین تور اروپایی رو گذاشتن که با استقبال خوبی همراه بود
البته که خیییییلی بیشتره اینا در حد دانش من بود. حالا چی؟


و آخرش هم جیهوپ با اینکه اجازه مصاحبه و کلا حرف زدن با خبرنگار ها رو نداشت به ایران سلام کرد.میتونست به بقیه خبر نگار ها جواب بده.ولی به خبرنگار ایرانی جواب داد